mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

A Samsung a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló Magyarországon

A Samsung a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló   Magyarországon
2013. 11. 11.
Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a Samsung bizonyult a legjobb ügyfélkiszolgálónak 2013-ban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben; telefonos kategóriában pedig 3. helyezést ért el a nagyvállalatok között.

A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. 

A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A vállalat az indulás óta mindig igyekezett az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába mutató új szolgáltatásokkal kedvezni ügyfeleinek, s ennek köszönhetően a Samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop. 

A Samsung elektronikus ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chat-en állnak minden ügyfél rendelkezésére. Ezenfelül egy úgy nevezett Prémium Assistance szolgáltatás is elérhető a honlapon, amely a prémium kategóriás Samsung készüléktulajdonosok számára, garanciális időszak alatti meghibásodás esetén, helyszíni javítást vagy ingyenes szállítást és, lehetőség szerint, 1 munkanapon belüli javítást biztosít.A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát. 

A Samsung ügyfélszolgálatának sikere többek között abban rejlik, hogy az iparágban egyedülálló módon folyamatosan képezi munkatársait, s ezen tréningek során a kommunikációs és ügyfélkezelési technikákon felül a termékismereti felkészítés is nagy hangsúlyt kap.

A Samsung jövőre szintén újdonsággal készül ügyfelei számára. 2014 elején megérkezik a Video Chat szolgáltatás, amelynek köszönhetően - a Skype-hoz hasonló módon - az ügyfél láthatja is az ügyfélszolgálat munkatársát illetve a terméket a beszélgetés alatt. Így a termék menüjének kezelése vagy például egy softverfrissítés könnyűszerrel meg is tanulható az érdeklődők számára. 

A vállalat jelenlegi és jövőbeni ügyfelei természetesen továbbra is fordulhatnak az ingyenes, 06-80-SAMSUNG számon elérhető telefonos ügyfélszolgálathoz is a hét minden napján bármely, termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizeléssel kapcsolatos kérésükkel, kérdésükkel. 

A 2009-ben indított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfélkiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint 7 000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1 500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők. Ezen ügyfél vélemények alapján alakult ki az idei győztesek rangsora.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 06.
Korlátlan mobilnet ajánlat 2017. szeptember 1-jétől a Telekomnál!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 04.
Engedje magát lenyűgözni a multimédia élménnyel s a kettős közösségi fiókkal!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 08. 25.
Alkoss szabadon a Samsung Galaxy Note8-cal!
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2018. 07. 20.
Személy szerint már évek óta feladatkezelő alkalmazás-függő vagyok, így számtalan tennivaló és emlékeztető appot kipróbáltam már,...
szifon.com
2018. 07. 20.
Nemcsak a Mac-ek, hanem az iPadek terén is frissítés várható, amit az Eurasian Economic Commission (EEC) adatbázisa árult el, ahova az...
szifon.com
2018. 07. 19.
Az Apple boltokban többek között az iPadeken is olyan demó fotókat találhatunk, amelyeket talán szívesen alkalmaznánk a saját...
Mobilaréna
2018. 07. 19.
A pénztárca tartalmától pedig meg kell egyetlen darabért is szabadulni: akár félmillió forintba is kerülhet az összehajtható kijelzős...
Mobilaréna
2018. 07. 19.
A SamMobile a specifikációval sem marad adós – az IFA-ra várt táblagép roppant versenyképesnek ígérkezik.
szifon.com
2018. 07. 19.
Az Apple pár napja mutatta be a 2018-as, frissített Touch Bar-os MacBook Pro gépeket, erről mi is írtunk korábban, és röviden leírtam a...
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2018 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx