mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

A Samsung a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló Magyarországon

A Samsung a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló   Magyarországon
2013. 11. 11.
Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a Samsung bizonyult a legjobb ügyfélkiszolgálónak 2013-ban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben; telefonos kategóriában pedig 3. helyezést ért el a nagyvállalatok között.

A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. 

A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A vállalat az indulás óta mindig igyekezett az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába mutató új szolgáltatásokkal kedvezni ügyfeleinek, s ennek köszönhetően a Samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop. 

A Samsung elektronikus ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chat-en állnak minden ügyfél rendelkezésére. Ezenfelül egy úgy nevezett Prémium Assistance szolgáltatás is elérhető a honlapon, amely a prémium kategóriás Samsung készüléktulajdonosok számára, garanciális időszak alatti meghibásodás esetén, helyszíni javítást vagy ingyenes szállítást és, lehetőség szerint, 1 munkanapon belüli javítást biztosít.A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát. 

A Samsung ügyfélszolgálatának sikere többek között abban rejlik, hogy az iparágban egyedülálló módon folyamatosan képezi munkatársait, s ezen tréningek során a kommunikációs és ügyfélkezelési technikákon felül a termékismereti felkészítés is nagy hangsúlyt kap.

A Samsung jövőre szintén újdonsággal készül ügyfelei számára. 2014 elején megérkezik a Video Chat szolgáltatás, amelynek köszönhetően - a Skype-hoz hasonló módon - az ügyfél láthatja is az ügyfélszolgálat munkatársát illetve a terméket a beszélgetés alatt. Így a termék menüjének kezelése vagy például egy softverfrissítés könnyűszerrel meg is tanulható az érdeklődők számára. 

A vállalat jelenlegi és jövőbeni ügyfelei természetesen továbbra is fordulhatnak az ingyenes, 06-80-SAMSUNG számon elérhető telefonos ügyfélszolgálathoz is a hét minden napján bármely, termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizeléssel kapcsolatos kérésükkel, kérdésükkel. 

A 2009-ben indított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfélkiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint 7 000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1 500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők. Ezen ügyfél vélemények alapján alakult ki az idei győztesek rangsora.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 06. 17.
Idén negyedszerre szerepel a Huawei a BrandZ Top 50 legjobbja között
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 03. 27.
A Huawei P30 Pro kameraképességeivel újraírja a mobilfotózás szabályait
mobiltelefon tartozékok
2019. 02. 28.
A maga nemében egyedülálló HTC 5G Hub otthon, munkahelyen és persze útközben is biztosítja az 5G gyorsaságát
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2020. 03. 27.
Google Stadia, Nvidia GeForce NOW, Microsoft xCloud – mi a közös bennük? Mind streaming-alapú, előfizetéses játékszolgáltatások,...
szifon.com
2020. 03. 27.
Ming-Chi Kuo, a TF International Securities elemzője már évek óta szinte pontosan meg tudja mondani, hogy az Apple mire készül. Időnként...
szifon.com
2020. 03. 26.
Megszokhattuk már, hogy amint egy új készülék megjelenik, az iFixit darabokra szedi, ezzel nem csak felbecsülhetetlen információhoz...
szifon.com
2020. 03. 26.
Magyarországon még nem rendelték el a kijárási tilalmat a koronavírus miatt, de ez valószínűleg csak idő kérdése. Az utcákon...
szifon.com
2020. 03. 25.
Jóformán heti szinten futunk bele abba, hogy az Apple milyen drágán adja a készüléket, és halomra keresi magát rajta. Többek között az...
szifon.com
2020. 03. 25.
Majdnem egy hónappal az iOS 12.4.5 megjelenése után az Apple tegnap, 03.24-én este 6-kor kiadta az iOS 13-ra nem frissíthető...
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2020 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx