mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

A Samsung a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló Magyarországon

A Samsung a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló   Magyarországon
2013. 11. 11.
Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a Samsung bizonyult a legjobb ügyfélkiszolgálónak 2013-ban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben; telefonos kategóriában pedig 3. helyezést ért el a nagyvállalatok között.

A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. 

A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A vállalat az indulás óta mindig igyekezett az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába mutató új szolgáltatásokkal kedvezni ügyfeleinek, s ennek köszönhetően a Samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop. 

A Samsung elektronikus ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chat-en állnak minden ügyfél rendelkezésére. Ezenfelül egy úgy nevezett Prémium Assistance szolgáltatás is elérhető a honlapon, amely a prémium kategóriás Samsung készüléktulajdonosok számára, garanciális időszak alatti meghibásodás esetén, helyszíni javítást vagy ingyenes szállítást és, lehetőség szerint, 1 munkanapon belüli javítást biztosít.A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát. 

A Samsung ügyfélszolgálatának sikere többek között abban rejlik, hogy az iparágban egyedülálló módon folyamatosan képezi munkatársait, s ezen tréningek során a kommunikációs és ügyfélkezelési technikákon felül a termékismereti felkészítés is nagy hangsúlyt kap.

A Samsung jövőre szintén újdonsággal készül ügyfelei számára. 2014 elején megérkezik a Video Chat szolgáltatás, amelynek köszönhetően - a Skype-hoz hasonló módon - az ügyfél láthatja is az ügyfélszolgálat munkatársát illetve a terméket a beszélgetés alatt. Így a termék menüjének kezelése vagy például egy softverfrissítés könnyűszerrel meg is tanulható az érdeklődők számára. 

A vállalat jelenlegi és jövőbeni ügyfelei természetesen továbbra is fordulhatnak az ingyenes, 06-80-SAMSUNG számon elérhető telefonos ügyfélszolgálathoz is a hét minden napján bármely, termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizeléssel kapcsolatos kérésükkel, kérdésükkel. 

A 2009-ben indított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfélkiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint 7 000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1 500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők. Ezen ügyfél vélemények alapján alakult ki az idei győztesek rangsora.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 06. 17.
Idén negyedszerre szerepel a Huawei a BrandZ Top 50 legjobbja között
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 03. 27.
A Huawei P30 Pro kameraképességeivel újraírja a mobilfotózás szabályait
mobiltelefon tartozékok
2019. 02. 28.
A maga nemében egyedülálló HTC 5G Hub otthon, munkahelyen és persze útközben is biztosítja az 5G gyorsaságát
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2019. 09. 14.
A napokban megjelent a watchOS 6 GM, amely amellett, hogy az operációs rendszer kiadásra szánt változata, amiatt is izgalmas lehet, hogy...
szifon.com
2019. 09. 14.
Az iOS 11 egyik újdonsága volt a teljesen megújult App Store, amiben helyet kapott a Ma fül, ahol az Apple rendszeresen összegyűjt néhány...
szifon.com
2019. 09. 13.
Nagy általánosságban elmondható, hogy az új iPhone jobb, mint a korábbi modell, de vannak néha sajnos olyan apróságok, amelyeknél ez nem...
Mobilaréna
2019. 09. 13.
Indiából futott be a közel teljes tudáslista, ami aláhúzza a korábbi értesüléseket, miszerint az olcsóbbik model lép komolyabban előre.
Mobilaréna
2019. 09. 13.
A CC9-et hozzák ezen a néven Európába, a spanyol bemutató napokon belül válik esedékessé.
Mobilaréna
2019. 09. 13.
Kár, hogy nem dolgozunk emotikonokkal, most azért nagyon felhúznánk az egyik szemöldökünket.
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2019 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx