mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

A Samsung a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló Magyarországon

A Samsung a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló   Magyarországon
2013. 11. 11.
Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a Samsung bizonyult a legjobb ügyfélkiszolgálónak 2013-ban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben; telefonos kategóriában pedig 3. helyezést ért el a nagyvállalatok között.

A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. 

A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A vállalat az indulás óta mindig igyekezett az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába mutató új szolgáltatásokkal kedvezni ügyfeleinek, s ennek köszönhetően a Samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop. 

A Samsung elektronikus ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chat-en állnak minden ügyfél rendelkezésére. Ezenfelül egy úgy nevezett Prémium Assistance szolgáltatás is elérhető a honlapon, amely a prémium kategóriás Samsung készüléktulajdonosok számára, garanciális időszak alatti meghibásodás esetén, helyszíni javítást vagy ingyenes szállítást és, lehetőség szerint, 1 munkanapon belüli javítást biztosít.A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát. 

A Samsung ügyfélszolgálatának sikere többek között abban rejlik, hogy az iparágban egyedülálló módon folyamatosan képezi munkatársait, s ezen tréningek során a kommunikációs és ügyfélkezelési technikákon felül a termékismereti felkészítés is nagy hangsúlyt kap.

A Samsung jövőre szintén újdonsággal készül ügyfelei számára. 2014 elején megérkezik a Video Chat szolgáltatás, amelynek köszönhetően - a Skype-hoz hasonló módon - az ügyfél láthatja is az ügyfélszolgálat munkatársát illetve a terméket a beszélgetés alatt. Így a termék menüjének kezelése vagy például egy softverfrissítés könnyűszerrel meg is tanulható az érdeklődők számára. 

A vállalat jelenlegi és jövőbeni ügyfelei természetesen továbbra is fordulhatnak az ingyenes, 06-80-SAMSUNG számon elérhető telefonos ügyfélszolgálathoz is a hét minden napján bármely, termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizeléssel kapcsolatos kérésükkel, kérdésükkel. 

A 2009-ben indított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfélkiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint 7 000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1 500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők. Ezen ügyfél vélemények alapján alakult ki az idei győztesek rangsora.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 03. 27.
A Huawei P30 Pro kameraképességeivel újraírja a mobilfotózás szabályait
mobiltelefon tartozékok
2019. 02. 28.
A maga nemében egyedülálló HTC 5G Hub otthon, munkahelyen és persze útközben is biztosítja az 5G gyorsaságát
mobiltelefon tartozékok
2019. 02. 28.
A HTC VIVE új VR és 5G eszközökkel is jelentkezik az MWC-n
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2019. 05. 25.
Most, hogy hazánkban is elérhető már az Apple Pay május 21-e óta, a legtöbb felhasználó engedélyezte azt a kényelmi funkciót is a...
szifon.com
2019. 05. 24.
Közel két héttel az iOS 12.3 megjelenése után az Apple kiadta az iOS 12.3.1-et. Az új kiadás elsősorban két, az iMessage üzenetek...
szifon.com
2019. 05. 24.
Az Apple Pay május 21-i indulása az OTP-nél rendesen felkavarta a hazai piacot, és az ügyfelek azóta csak még intenzívebben ostromolják a...
Mobilaréna
2019. 05. 24.
A sencseni vállalat alapítója részletesen kitér az elmúlt napok eseményeire, a Huawei Technologies sajtóanyagát módosítatlanul közöljük.
Mobilaréna
2019. 05. 24.
A friss márka egyszerű megoldást választott arra, hogy bemutassa legolcsóbb termékét: a kínai Weibón leplezték le a termékoldal...
Mobilaréna
2019. 05. 24.
A megapixelháború következő frontját egy felső-középkategóriás Galaxy nyithatja.
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2019 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx