mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

A Samsung a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló Magyarországon

A Samsung a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló   Magyarországon
2013. 11. 11.
Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a Samsung bizonyult a legjobb ügyfélkiszolgálónak 2013-ban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben; telefonos kategóriában pedig 3. helyezést ért el a nagyvállalatok között.

A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. 

A Samsung jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt zöldmezős beruházásként indult. Munkatársai ma már éves szinten több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A vállalat az indulás óta mindig igyekezett az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába mutató új szolgáltatásokkal kedvezni ügyfeleinek, s ennek köszönhetően a Samsung.com honlapon ma már szinte teljeskörű ügyfélszolgálat érhető el non-stop. 

A Samsung elektronikus ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chat-en állnak minden ügyfél rendelkezésére. Ezenfelül egy úgy nevezett Prémium Assistance szolgáltatás is elérhető a honlapon, amely a prémium kategóriás Samsung készüléktulajdonosok számára, garanciális időszak alatti meghibásodás esetén, helyszíni javítást vagy ingyenes szállítást és, lehetőség szerint, 1 munkanapon belüli javítást biztosít.A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát. 

A Samsung ügyfélszolgálatának sikere többek között abban rejlik, hogy az iparágban egyedülálló módon folyamatosan képezi munkatársait, s ezen tréningek során a kommunikációs és ügyfélkezelési technikákon felül a termékismereti felkészítés is nagy hangsúlyt kap.

A Samsung jövőre szintén újdonsággal készül ügyfelei számára. 2014 elején megérkezik a Video Chat szolgáltatás, amelynek köszönhetően - a Skype-hoz hasonló módon - az ügyfél láthatja is az ügyfélszolgálat munkatársát illetve a terméket a beszélgetés alatt. Így a termék menüjének kezelése vagy például egy softverfrissítés könnyűszerrel meg is tanulható az érdeklődők számára. 

A vállalat jelenlegi és jövőbeni ügyfelei természetesen továbbra is fordulhatnak az ingyenes, 06-80-SAMSUNG számon elérhető telefonos ügyfélszolgálathoz is a hét minden napján bármely, termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizeléssel kapcsolatos kérésükkel, kérdésükkel. 

A 2009-ben indított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfélkiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint 7 000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1 500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők. Ezen ügyfél vélemények alapján alakult ki az idei győztesek rangsora.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 06.
Korlátlan mobilnet ajánlat 2017. szeptember 1-jétől a Telekomnál!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 04.
Engedje magát lenyűgözni a multimédia élménnyel s a kettős közösségi fiókkal!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 08. 25.
Alkoss szabadon a Samsung Galaxy Note8-cal!
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2018. 09. 23.
Az Apple szeptember 12-én mutatta be az idei telefonjait, az iPhone XS, XS Max, valamint XR modelleket. Ahogy már megszokhattuk, most is kaptunk...
szifon.com
2018. 09. 22.
Az Apple több mint egy hete mutatta be az új készülékeket, amik az iPhone XS, iPhone XS Max és iPhone XR neveket kapták. Az iPhone XS a...
szifon.com
2018. 09. 21.
Én személy szerint idén ősszel az Apple óráját vártam a legjobban. Az új Apple Watch Series 4 egy hatalmas lépés az Apple...
Mobilaréna
2018. 09. 21.
Az új iPhone-okért sorban állóknak Szingapúrban külső akkumulátort osztogattak, Amszterdamban pedig Huawei kanapén lehetett mobilt tölteni.
Mobilaréna
2018. 09. 21.
Az LG kommunikációs igazgatója az IFA kiállításon válaszolt a kérdéseinkre, többek között arra, hogy mi igaz a pletykákból a mobilos...
Mobilaréna
2018. 09. 21.
Esélyes a sokat emlegetett Nokia 7.1 Plus, a 9 ugyanis tovább csúszhat, és új tippek szerint csak a 2019-es MWC-n fut be.
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2018 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx