mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

Az LG Electronics szervizközpontot nyitott Budapesten

Az LG Electronics szervizközpontot nyitott Budapesten
2013. 10. 02.
A saját üzemeltetésű szervizközpont megnyitásának célja a gyorsabb, precízebb ügyfélkiszolgálás minden termékkategóriában

 

Budapest, 2013. október 2. - Az LG Electronics (LG) Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése. 
Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek. 
Az LG Electronics a minél magasabb szintű ügyfél-elégedettség elérése érdekében világszerte növeli saját szervizeinek számát. A gyártó azért hozta létre szervizközpontját Budapesten, hogy a hazai fogyasztóknak még kevesebbet kelljen várakozni, illetve még szakszerűbb és pontosabb kiszolgálást kapjanak. „A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el.” – mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője.

Budapest, 2013. október 2. - Az LG Electronics (LG) Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése.Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek. 


Az LG Electronics a minél magasabb szintű ügyfél-elégedettség elérése érdekében világszerte növeli saját szervizeinek számát. A gyártó azért hozta létre szervizközpontját Budapesten, hogy a hazai fogyasztóknak még kevesebbet kelljen várakozni, illetve még szakszerűbb és pontosabb kiszolgálást kapjanak. „A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el.” – mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője.

“Nemzetközi kutatásunk alapján azt mondhatjuk, hogy ügyfeleink sokkal elégedettebbek a terméktámogatást illetően, ha a termékek meghibásodása esetén közvetlenül az LG alkalmazottaihoz tudnak fordulni. Jelen pillanatban 31 LG leányvállalat összesen 183 márkaszervizt üzemeltet szerte a világon. Hosszú távú célunk, hogy az összes nagyobb városban nyissunk márkaszervizt, ahol jelen vagyunk termékeinkkel.” – mondta el Kyungjoon Park, az LG Electronics ügyfélszolgálati igazgatója.

Az LG Electronics második európai márkaszervize, Budapesten a Váci út 33. szám alatt nyílt meg. A hely kiválasztásának szempontja volt, hogy az ügyfelek számára gyorsan, könnyen megközelíthető legyen, növelve ezzel is vásárlóink elégedettségét. A javítási munkálatok többnyire az üzletben történnek majd, de nagyobb méretű, illetve beszerelt termékek esetében autós kiszállást is igénybe lehet venni, amelyre a bejelentést követően 24 órán belül sort kerítenek az LG szervizmérnökei Budapest területén.

A szervizszolgáltatás mellett minden termékhez lehet majd különböző tartozékokat is vásárolni az üzletben, így például mobiltelefonhoz kiegészítőket, porszívóhoz porzsákot, légkondicionálóhoz szűrőket vagy akár tévé távirányítót is. Azokat a tartozékokat, amelyek esetleg nincsenek raktárkészleten, a szerviz megrendeli az ügyfél kérésére. Természetesen a vidéken lakó ügyfeleknek nem kell Budapestre szállítani a meghibásodott készülékeiket, az országos szervízhálózat és a hozzá tartozó ügymenet változatlan formában működik tovább.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 06.
Korlátlan mobilnet ajánlat 2017. szeptember 1-jétől a Telekomnál!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 04.
Engedje magát lenyűgözni a multimédia élménnyel s a kettős közösségi fiókkal!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 08. 25.
Alkoss szabadon a Samsung Galaxy Note8-cal!
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2019. 01. 16.
Az idén bemutatott Apple Watch Series 4 egyik érdekessége a benne lévő fejlett giroszkóp, amely képes érzékelni, ha elesünk. Ilyenkor...
Mobilaréna
2019. 01. 16.
A kialakítás és megjelenés valószínűleg marad, de a kamerát és a lapkakészletet is cseréli a Xiaomi az erősebb modell esetében.
szifon.com
2019. 01. 16.
Karácsonykor annyira sokan kerestek hazánkban AirPods-ot, hogy még az Apple oldalán is 2-3 hetes szállítás volt látható. Rengetegen vettek...
Mobilaréna
2019. 01. 16.
És kiterjesztett ujjelnyomat-olvasó felület. Készülék még nincs hozzá, a technológiát az MWC-n prezentálják.
Mobilaréna
2019. 01. 16.
Ez sokszorosa a korábbi évek számainak, az akkumulátor-csere programot sokkal több felhasználó választotta az új eszköz helyett.
szifon.com
2019. 01. 16.
Tim Cook, az Apple vezérigazgatója egy dolgozóknak írt levelében felfedte, hogy 2018-ban 9-10 millióval több akkumulátort cseréltek az...
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2019 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx