mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

Az LG Electronics szervizközpontot nyitott Budapesten

Az LG Electronics szervizközpontot nyitott Budapesten
2013. 10. 02.
A saját üzemeltetésű szervizközpont megnyitásának célja a gyorsabb, precízebb ügyfélkiszolgálás minden termékkategóriában

 

Budapest, 2013. október 2. - Az LG Electronics (LG) Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése. 
Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek. 
Az LG Electronics a minél magasabb szintű ügyfél-elégedettség elérése érdekében világszerte növeli saját szervizeinek számát. A gyártó azért hozta létre szervizközpontját Budapesten, hogy a hazai fogyasztóknak még kevesebbet kelljen várakozni, illetve még szakszerűbb és pontosabb kiszolgálást kapjanak. „A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el.” – mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője.

Budapest, 2013. október 2. - Az LG Electronics (LG) Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése.Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek. 


Az LG Electronics a minél magasabb szintű ügyfél-elégedettség elérése érdekében világszerte növeli saját szervizeinek számát. A gyártó azért hozta létre szervizközpontját Budapesten, hogy a hazai fogyasztóknak még kevesebbet kelljen várakozni, illetve még szakszerűbb és pontosabb kiszolgálást kapjanak. „A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el.” – mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője.

“Nemzetközi kutatásunk alapján azt mondhatjuk, hogy ügyfeleink sokkal elégedettebbek a terméktámogatást illetően, ha a termékek meghibásodása esetén közvetlenül az LG alkalmazottaihoz tudnak fordulni. Jelen pillanatban 31 LG leányvállalat összesen 183 márkaszervizt üzemeltet szerte a világon. Hosszú távú célunk, hogy az összes nagyobb városban nyissunk márkaszervizt, ahol jelen vagyunk termékeinkkel.” – mondta el Kyungjoon Park, az LG Electronics ügyfélszolgálati igazgatója.

Az LG Electronics második európai márkaszervize, Budapesten a Váci út 33. szám alatt nyílt meg. A hely kiválasztásának szempontja volt, hogy az ügyfelek számára gyorsan, könnyen megközelíthető legyen, növelve ezzel is vásárlóink elégedettségét. A javítási munkálatok többnyire az üzletben történnek majd, de nagyobb méretű, illetve beszerelt termékek esetében autós kiszállást is igénybe lehet venni, amelyre a bejelentést követően 24 órán belül sort kerítenek az LG szervizmérnökei Budapest területén.

A szervizszolgáltatás mellett minden termékhez lehet majd különböző tartozékokat is vásárolni az üzletben, így például mobiltelefonhoz kiegészítőket, porszívóhoz porzsákot, légkondicionálóhoz szűrőket vagy akár tévé távirányítót is. Azokat a tartozékokat, amelyek esetleg nincsenek raktárkészleten, a szerviz megrendeli az ügyfél kérésére. Természetesen a vidéken lakó ügyfeleknek nem kell Budapestre szállítani a meghibásodott készülékeiket, az országos szervízhálózat és a hozzá tartozó ügymenet változatlan formában működik tovább.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon tartozékok
2019. 02. 28.
A maga nemében egyedülálló HTC 5G Hub otthon, munkahelyen és persze útközben is biztosítja az 5G gyorsaságát
mobiltelefon tartozékok
2019. 02. 28.
A HTC VIVE új VR és 5G eszközökkel is jelentkezik az MWC-n
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 06.
Korlátlan mobilnet ajánlat 2017. szeptember 1-jétől a Telekomnál!
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2019. 03. 25.
Majdnem éppen két hónappal a tvOS 12.1.2 megjelenése után az Apple kiadta a tvOS 12.2-t. Az új kiadás újdonságairól – szokásához...
szifon.com
2019. 03. 25.
Bő másfél hónappal az iOS 12.1.4 megjelenése után az Apple kiadta az iOS 12.2-t. Az új kiadás elsősorban négy új Animojit tartalmaz a...
szifon.com
2019. 03. 25.
Magyar idő szerint ma este 6 órakor kezdődik az Apple következő médiaeseménye, az “It’s show time”. Legtöbben az Apple oldaláról...
Mobilaréna
2019. 03. 25.
Szinte biztos volt, hogy a cég egyik legnépszerűbb mobilja megkapja a friss Androidot és sok új funkciót, de most már pontos megjelenési...
Mobilaréna
2019. 03. 25.
A Xiaomi Redmi Note 7 Pro sajnos nem kerül nemzetközi forgalomba, kizárólag Indiában és Kínában lesz elérhető.
szifon.com
2019. 03. 25.
Múlt héten az Apple kiadta az AirPods vezeték nélküli fülhallgató második generációs változatát, ami kapcsán felmerülhetett benned a...
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2019 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx