mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

Az LG Electronics szervizközpontot nyitott Budapesten

Az LG Electronics szervizközpontot nyitott Budapesten
2013. 10. 02.
A saját üzemeltetésű szervizközpont megnyitásának célja a gyorsabb, precízebb ügyfélkiszolgálás minden termékkategóriában

 

Budapest, 2013. október 2. - Az LG Electronics (LG) Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése. 
Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek. 
Az LG Electronics a minél magasabb szintű ügyfél-elégedettség elérése érdekében világszerte növeli saját szervizeinek számát. A gyártó azért hozta létre szervizközpontját Budapesten, hogy a hazai fogyasztóknak még kevesebbet kelljen várakozni, illetve még szakszerűbb és pontosabb kiszolgálást kapjanak. „A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el.” – mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője.

Budapest, 2013. október 2. - Az LG Electronics (LG) Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése.Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek. 


Az LG Electronics a minél magasabb szintű ügyfél-elégedettség elérése érdekében világszerte növeli saját szervizeinek számát. A gyártó azért hozta létre szervizközpontját Budapesten, hogy a hazai fogyasztóknak még kevesebbet kelljen várakozni, illetve még szakszerűbb és pontosabb kiszolgálást kapjanak. „A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el.” – mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője.

“Nemzetközi kutatásunk alapján azt mondhatjuk, hogy ügyfeleink sokkal elégedettebbek a terméktámogatást illetően, ha a termékek meghibásodása esetén közvetlenül az LG alkalmazottaihoz tudnak fordulni. Jelen pillanatban 31 LG leányvállalat összesen 183 márkaszervizt üzemeltet szerte a világon. Hosszú távú célunk, hogy az összes nagyobb városban nyissunk márkaszervizt, ahol jelen vagyunk termékeinkkel.” – mondta el Kyungjoon Park, az LG Electronics ügyfélszolgálati igazgatója.

Az LG Electronics második európai márkaszervize, Budapesten a Váci út 33. szám alatt nyílt meg. A hely kiválasztásának szempontja volt, hogy az ügyfelek számára gyorsan, könnyen megközelíthető legyen, növelve ezzel is vásárlóink elégedettségét. A javítási munkálatok többnyire az üzletben történnek majd, de nagyobb méretű, illetve beszerelt termékek esetében autós kiszállást is igénybe lehet venni, amelyre a bejelentést követően 24 órán belül sort kerítenek az LG szervizmérnökei Budapest területén.

A szervizszolgáltatás mellett minden termékhez lehet majd különböző tartozékokat is vásárolni az üzletben, így például mobiltelefonhoz kiegészítőket, porszívóhoz porzsákot, légkondicionálóhoz szűrőket vagy akár tévé távirányítót is. Azokat a tartozékokat, amelyek esetleg nincsenek raktárkészleten, a szerviz megrendeli az ügyfél kérésére. Természetesen a vidéken lakó ügyfeleknek nem kell Budapestre szállítani a meghibásodott készülékeiket, az országos szervízhálózat és a hozzá tartozó ügymenet változatlan formában működik tovább.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 06.
Korlátlan mobilnet ajánlat 2017. szeptember 1-jétől a Telekomnál!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 04.
Engedje magát lenyűgözni a multimédia élménnyel s a kettős közösségi fiókkal!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 08. 25.
Alkoss szabadon a Samsung Galaxy Note8-cal!
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2018. 09. 22.
Az Apple több mint egy hete mutatta be az új készülékeket, amik az iPhone XS, iPhone XS Max és iPhone XR neveket kapták. Az iPhone XS a...
szifon.com
2018. 09. 21.
Én személy szerint idén ősszel az Apple óráját vártam a legjobban. Az új Apple Watch Series 4 egy hatalmas lépés az Apple...
Mobilaréna
2018. 09. 21.
Az új iPhone-okért sorban állóknak Szingapúrban külső akkumulátort osztogattak, Amszterdamban pedig Huawei kanapén lehetett mobilt tölteni.
Mobilaréna
2018. 09. 21.
Az LG kommunikációs igazgatója az IFA kiállításon válaszolt a kérdéseinkre, többek között arra, hogy mi igaz a pletykákból a mobilos...
Mobilaréna
2018. 09. 21.
Esélyes a sokat emlegetett Nokia 7.1 Plus, a 9 ugyanis tovább csúszhat, és új tippek szerint csak a 2019-es MWC-n fut be.
Mobilaréna
2018. 09. 21.
Jól tippelt az AndroidPolice a V40 specifikációját illetően, persze elég nyilvánvaló, hogy csúcskonfigurációval várjuk az LG...
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2018 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx