mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

Az LG Electronics szervizközpontot nyitott Budapesten

Az LG Electronics szervizközpontot nyitott Budapesten
2013. 10. 02.
A saját üzemeltetésű szervizközpont megnyitásának célja a gyorsabb, precízebb ügyfélkiszolgálás minden termékkategóriában

 

Budapest, 2013. október 2. - Az LG Electronics (LG) Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése. 
Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek. 
Az LG Electronics a minél magasabb szintű ügyfél-elégedettség elérése érdekében világszerte növeli saját szervizeinek számát. A gyártó azért hozta létre szervizközpontját Budapesten, hogy a hazai fogyasztóknak még kevesebbet kelljen várakozni, illetve még szakszerűbb és pontosabb kiszolgálást kapjanak. „A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el.” – mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője.

Budapest, 2013. október 2. - Az LG Electronics (LG) Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése.Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek. 


Az LG Electronics a minél magasabb szintű ügyfél-elégedettség elérése érdekében világszerte növeli saját szervizeinek számát. A gyártó azért hozta létre szervizközpontját Budapesten, hogy a hazai fogyasztóknak még kevesebbet kelljen várakozni, illetve még szakszerűbb és pontosabb kiszolgálást kapjanak. „A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el.” – mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője.

“Nemzetközi kutatásunk alapján azt mondhatjuk, hogy ügyfeleink sokkal elégedettebbek a terméktámogatást illetően, ha a termékek meghibásodása esetén közvetlenül az LG alkalmazottaihoz tudnak fordulni. Jelen pillanatban 31 LG leányvállalat összesen 183 márkaszervizt üzemeltet szerte a világon. Hosszú távú célunk, hogy az összes nagyobb városban nyissunk márkaszervizt, ahol jelen vagyunk termékeinkkel.” – mondta el Kyungjoon Park, az LG Electronics ügyfélszolgálati igazgatója.

Az LG Electronics második európai márkaszervize, Budapesten a Váci út 33. szám alatt nyílt meg. A hely kiválasztásának szempontja volt, hogy az ügyfelek számára gyorsan, könnyen megközelíthető legyen, növelve ezzel is vásárlóink elégedettségét. A javítási munkálatok többnyire az üzletben történnek majd, de nagyobb méretű, illetve beszerelt termékek esetében autós kiszállást is igénybe lehet venni, amelyre a bejelentést követően 24 órán belül sort kerítenek az LG szervizmérnökei Budapest területén.

A szervizszolgáltatás mellett minden termékhez lehet majd különböző tartozékokat is vásárolni az üzletben, így például mobiltelefonhoz kiegészítőket, porszívóhoz porzsákot, légkondicionálóhoz szűrőket vagy akár tévé távirányítót is. Azokat a tartozékokat, amelyek esetleg nincsenek raktárkészleten, a szerviz megrendeli az ügyfél kérésére. Természetesen a vidéken lakó ügyfeleknek nem kell Budapestre szállítani a meghibásodott készülékeiket, az országos szervízhálózat és a hozzá tartozó ügymenet változatlan formában működik tovább.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 06. 17.
Idén negyedszerre szerepel a Huawei a BrandZ Top 50 legjobbja között
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 03. 27.
A Huawei P30 Pro kameraképességeivel újraírja a mobilfotózás szabályait
mobiltelefon tartozékok
2019. 02. 28.
A maga nemében egyedülálló HTC 5G Hub otthon, munkahelyen és persze útközben is biztosítja az 5G gyorsaságát
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2020. 02. 21.
Ming-Chi Kuo, a TF International Securities elemzője ismét nyilatkozott, ezúttal az Apple Tile-szerű, UWB technológiát használó...
Mobilaréna
2020. 02. 21.
Ami csak azért különösen érdekes, mert ARM alapokon teszi mindezt androidos programok egyidejű, natív futtatása mellett.
Mobilaréna
2020. 02. 21.
Legalábbis az alig burkolt közvéleménykutatás alapján egészen valószínű.
szifon.com
2020. 02. 21.
Az Apple még az iOS 13.0-val „rontotta el” a Mail alkalmazás alsó eszközsorán a gombok elrendezését. Emiatt jelenleg rengeteg...
Mobilaréna
2020. 02. 21.
Visszafogott színválasztékkal mutatkozott be a Galaxy S20 família, hamarosan érkezik azonban a piros különkiadás, méghozzá egy K-pop...
Mobilaréna
2020. 02. 21.
Az LG közelgő zászlóshajója méretes telepet kínálhat kevés képernyőkávával és egy régi, jó baráttal: Jackkel.
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2020 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx