mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

Az LG Electronics szervizközpontot nyitott Budapesten

Az LG Electronics szervizközpontot nyitott Budapesten
2013. 10. 02.
A saját üzemeltetésű szervizközpont megnyitásának célja a gyorsabb, precízebb ügyfélkiszolgálás minden termékkategóriában

 

Budapest, 2013. október 2. - Az LG Electronics (LG) Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése. 
Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek. 
Az LG Electronics a minél magasabb szintű ügyfél-elégedettség elérése érdekében világszerte növeli saját szervizeinek számát. A gyártó azért hozta létre szervizközpontját Budapesten, hogy a hazai fogyasztóknak még kevesebbet kelljen várakozni, illetve még szakszerűbb és pontosabb kiszolgálást kapjanak. „A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el.” – mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője.

Budapest, 2013. október 2. - Az LG Electronics (LG) Lengyelország után Magyarországon nyitotta meg márkaszerviz-hálózatának következő európai székhelyét. A Váci úton lévő szerviz célja a gyorsabb és pontosabb ügyfélkiszolgálás és az LG vásárlók elégedettségének növelése.Ezentúl az LG termékek tulajdonosai közvetlenül a gyártó munkatársaihoz fordulhatnak a meghibásodott termékekkel. A szervizközpontban történő kiszolgálás és szerelés mellett a gyártó autós kiszállást is biztosít az ügyfelek számára, az üzletben pedig terméktartozékokat és kiegészítőket is értékesítenek. 


Az LG Electronics a minél magasabb szintű ügyfél-elégedettség elérése érdekében világszerte növeli saját szervizeinek számát. A gyártó azért hozta létre szervizközpontját Budapesten, hogy a hazai fogyasztóknak még kevesebbet kelljen várakozni, illetve még szakszerűbb és pontosabb kiszolgálást kapjanak. „A szervizközponttól azt várjuk, hogy felgyorsítja majd a folyamatokat, hiszen az ügyfelek ide személyesen elhozhatják meghibásodott készülékeiket, közvetlenül beszélhetnek szakembereinkkel. Minden termékcsoporthoz van szervizes kolléga az üzletben, így a feltételek adottak ahhoz, hogy a legkevesebb kényelmetlenség mellett, a lehető legtöbb javítást helyben végezzük el.” – mondta el Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője.

“Nemzetközi kutatásunk alapján azt mondhatjuk, hogy ügyfeleink sokkal elégedettebbek a terméktámogatást illetően, ha a termékek meghibásodása esetén közvetlenül az LG alkalmazottaihoz tudnak fordulni. Jelen pillanatban 31 LG leányvállalat összesen 183 márkaszervizt üzemeltet szerte a világon. Hosszú távú célunk, hogy az összes nagyobb városban nyissunk márkaszervizt, ahol jelen vagyunk termékeinkkel.” – mondta el Kyungjoon Park, az LG Electronics ügyfélszolgálati igazgatója.

Az LG Electronics második európai márkaszervize, Budapesten a Váci út 33. szám alatt nyílt meg. A hely kiválasztásának szempontja volt, hogy az ügyfelek számára gyorsan, könnyen megközelíthető legyen, növelve ezzel is vásárlóink elégedettségét. A javítási munkálatok többnyire az üzletben történnek majd, de nagyobb méretű, illetve beszerelt termékek esetében autós kiszállást is igénybe lehet venni, amelyre a bejelentést követően 24 órán belül sort kerítenek az LG szervizmérnökei Budapest területén.

A szervizszolgáltatás mellett minden termékhez lehet majd különböző tartozékokat is vásárolni az üzletben, így például mobiltelefonhoz kiegészítőket, porszívóhoz porzsákot, légkondicionálóhoz szűrőket vagy akár tévé távirányítót is. Azokat a tartozékokat, amelyek esetleg nincsenek raktárkészleten, a szerviz megrendeli az ügyfél kérésére. Természetesen a vidéken lakó ügyfeleknek nem kell Budapestre szállítani a meghibásodott készülékeiket, az országos szervízhálózat és a hozzá tartozó ügymenet változatlan formában működik tovább.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 06.
Korlátlan mobilnet ajánlat 2017. szeptember 1-jétől a Telekomnál!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 04.
Engedje magát lenyűgözni a multimédia élménnyel s a kettős közösségi fiókkal!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 08. 25.
Alkoss szabadon a Samsung Galaxy Note8-cal!
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2018. 07. 19.
Az Apple boltokban többek között az iPadeken is olyan demó fotókat találhatunk, amelyeket talán szívesen alkalmaznánk a saját...
szifon.com
2018. 07. 19.
Az Apple pár napja mutatta be a 2018-as, frissített Touch Bar-os MacBook Pro gépeket, erről mi is írtunk korábban, és röviden leírtam a...
szifon.com
2018. 07. 18.
Amikor az Apple bemutat egy új terméket az azt is jelenti, hogy új, izgalmas háttérképeket is kapunk. Most sincs ez másképp, a múlt héten...
szifon.com
2018. 07. 18.
Nemrégiben olvashattatok az App Store 10 éve születésnapjáról. Az évforduló alkalmából a 9to5Mac készített egy összeállítást, hogy...
szifon.com
2018. 07. 17.
Két héttel a harmadik béták megjelenése után az Apple elérhetővé tette az iOS 12, a watchOS 5, a tvOS 12 és a macOS Mojave negyedik...
szifon.com
2018. 07. 17.
A július 17-ére kikiáltott, nem hivatalos Emoji világnapot megragadva mutatta be az Apple a várhatóan az iOS 12-vel megjelenő új emojikat....
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2018 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx