mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

Samsung S-Drive: megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon

Samsung S-Drive: megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon
2017. 08. 19.
A budaörsi S-Drive magyar ötlet, a Samsung partnere a TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

A Samsung a budaörsi Tesco parkolójában nyitotta meg a Samsung S-Drive szervizpontot, ahol az ügyfelek a szervizelés területén a világon először tapasztalhatják meg az autós kiszolgálás nyújtotta kényelmet. Nem kell sorszámot húzni és várakozni, elég a kocsival a szervizpont elé állni, és beadni az okostelefont vagy tabletet.

 

A drive-through kialakításnak köszönhetően az ügyfelek gyorsan, saját járművük kényelmét élvezve kerülnek sorra. A készülékek hibától függően, akár két órán belül elkészülhetnek, mire a felhasználók végeznek a nagybevásárlással. A javítás időtartamára mindenki számára kölcsönkészüléket biztosítunk. Ha a hiba helyben nem orvosolható, a készülékeket a Samsung központi márkaszervizébe szállítjuk. A drive-through szervizpont SMS-ben értesíti a vásárlót, amint a készülék átvehető. Amennyiben a készülék állapota hosszabb beavatkozást igényel, a telefont előre egyeztetett időpontban lehet átvenni az S-Drive-ban.

 

„Büszkék vagyunk rá, hogy az egész világon egyedülállót alkottunk. Ez a különösen gyors és kényelmes megoldás az ügyfélkiszolgálásban hiánypótló. Bízunk benne, hogy a magyar ötlet alapján született szervizpontot örömmel használják majd ügyfeleink, a jövőben több helyen, itthon és akár külföldön is – mondta el Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletágának igazgatója. – A prémiumkategóriás telefonokat szervizünk akár 2 óra leforgása alatt garanciában megjavíthatja a helyszínen.”

 

Az egyedi, modern kialakítású ügyfélszolgálat és szervizpont szakemberei garanciális és nem garanciális készülékekkel egyaránt foglalkoznak. A Samsung partnerének, az okostelefonok javítására specializálódott budaörsi TMX Mobile Solution Szerviz Kft-nek rendkívüli tapasztalata van a szervizelés terén. A szintén Budaörsön található 800 m2-es szervizterében összesen 63 mérnök és technikus foglalkozik kizárólag Samsung termékekkel.

 

„Megtiszteltetés számunkra, hogy a Samsung ebben az egyedülálló projektben a TMX Mobile Solution-t kérte fel az együttműködésre, hiszen ahogy a Samsung, úgy mi is elhivatottak vagyunk a folyamatos újítások terén mondta el Kotányi Balázs, a TMX Mobile Solution Szerviz Kft elnöke. – Tökéletes helyszínnek érezzük a budaörsi Tesco áruházat, ahol az ügyfeleink mindennapjaiba tudjuk beemelni a Prémium szolgáltatásokat az S-Drive megoldással: amíg mi a javítást elvégezzük, a bevásárlás vagy ügyintézés kényelmesen megoldható az áruházban. Még gyorsabb, minőségi kiszolgálással várjuk ügyfeleinket.”

 

A Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletága egyedülálló, négy különböző térítésmentesen igénybe vehető szolgáltatástípuson alapuló rendszerrel valósítja meg az ügyféltámogatás minden területére kiterjedő modelljét. A Samsung honlapján található Terméktámogatás funkciónak köszönhetően az ügyfelek hasznos tippekhez juthatnak az esetleges kérdések leggyorsabb megoldásához. Itt a leggyakrabban előforduló ügyfélszolgálati témákhoz találnak megoldásokat, garanciával kapcsolatos információkat, illetve a Samsung munkatársaival is csetelhetnek. A reggel 8 és este 8 között ingyenesen hívható CallCenteren (06-80-726-7864) keresztül a felhasználók azonnal kapcsolatba léphetnek a Samsung munkatársaival, így a lehető leggyorsabban oldhatják meg az esetlegesen felmerülő problémákat. A Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletága összesen 24 Szervizpontot üzemeltet országszerte, ebből 8 a fővárosban, 16 pedig a nagyobb vidéki városokban található. Az olyan kiegészítő szolgáltatások, mint a Posta Pontok pedig a kisebb városokban élő ügyfelek dolgát könnyítik meg. Az így leadott készülékeket az ország 112 postáján és 27 postafiókjában vehetik át. A fent említett megoldások sorát egészíti ki mostantól a budaörsi S-Drive is, ahol a Samsung az autós kiszolgálás mellett, egy megszokott Szervizpontot is létrehozott, ahol a készülékek leadása mellett az ügyfeleknek lehetőségük nyílik technikai konzultációra a Samsung munkatársaival, valamint eredeti mobil kiegészítőket is vásárolhatnak.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 06.
Korlátlan mobilnet ajánlat 2017. szeptember 1-jétől a Telekomnál!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 04.
Engedje magát lenyűgözni a multimédia élménnyel s a kettős közösségi fiókkal!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 08. 25.
Alkoss szabadon a Samsung Galaxy Note8-cal!
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
Mobilaréna
2018. 11. 16.
A gyártó egy rakás formatervet védetett le a Szellemi Tulajdon Világszervezeténél, ami az Infinity-O panelre épül.
Mobilaréna
2018. 11. 16.
A Google hordható eszközökre tervezett platformjának frissítésével talán új nevezéktan is indul?
szifon.com
2018. 11. 15.
Nyolc nappal az előző béták megjelenése után az Apple elérhetővé tette az iOS 12.1.1, a tvOS 12.1.1, a macOS Mojave 10.14.2 harmadik és...
szifon.com
2018. 11. 15.
Hazánkban már egy ideje elérhető a Telekom eSIM és most már igényelhetünk Telekom MultiSIM-et is. A felhasználók sajnos sokszor nincsenek...
Mobilaréna
2018. 11. 15.
A Sharp készüléke megdöbbentően picike a műfajban, ehhez képest mindent tud, amit kell. Viszont két noccs van rajta!!4!!
Mobilaréna
2018. 11. 15.
Az FCC jóvoltából már a rendszerchip pontos típusát és egy-két apróbb infót is szinte biztosan tudunk.
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2018 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx