mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

Samsung S-Drive: megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon

Samsung S-Drive: megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon
2017. 08. 19.
A budaörsi S-Drive magyar ötlet, a Samsung partnere a TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

A Samsung a budaörsi Tesco parkolójában nyitotta meg a Samsung S-Drive szervizpontot, ahol az ügyfelek a szervizelés területén a világon először tapasztalhatják meg az autós kiszolgálás nyújtotta kényelmet. Nem kell sorszámot húzni és várakozni, elég a kocsival a szervizpont elé állni, és beadni az okostelefont vagy tabletet.

 

A drive-through kialakításnak köszönhetően az ügyfelek gyorsan, saját járművük kényelmét élvezve kerülnek sorra. A készülékek hibától függően, akár két órán belül elkészülhetnek, mire a felhasználók végeznek a nagybevásárlással. A javítás időtartamára mindenki számára kölcsönkészüléket biztosítunk. Ha a hiba helyben nem orvosolható, a készülékeket a Samsung központi márkaszervizébe szállítjuk. A drive-through szervizpont SMS-ben értesíti a vásárlót, amint a készülék átvehető. Amennyiben a készülék állapota hosszabb beavatkozást igényel, a telefont előre egyeztetett időpontban lehet átvenni az S-Drive-ban.

 

„Büszkék vagyunk rá, hogy az egész világon egyedülállót alkottunk. Ez a különösen gyors és kényelmes megoldás az ügyfélkiszolgálásban hiánypótló. Bízunk benne, hogy a magyar ötlet alapján született szervizpontot örömmel használják majd ügyfeleink, a jövőben több helyen, itthon és akár külföldön is – mondta el Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletágának igazgatója. – A prémiumkategóriás telefonokat szervizünk akár 2 óra leforgása alatt garanciában megjavíthatja a helyszínen.”

 

Az egyedi, modern kialakítású ügyfélszolgálat és szervizpont szakemberei garanciális és nem garanciális készülékekkel egyaránt foglalkoznak. A Samsung partnerének, az okostelefonok javítására specializálódott budaörsi TMX Mobile Solution Szerviz Kft-nek rendkívüli tapasztalata van a szervizelés terén. A szintén Budaörsön található 800 m2-es szervizterében összesen 63 mérnök és technikus foglalkozik kizárólag Samsung termékekkel.

 

„Megtiszteltetés számunkra, hogy a Samsung ebben az egyedülálló projektben a TMX Mobile Solution-t kérte fel az együttműködésre, hiszen ahogy a Samsung, úgy mi is elhivatottak vagyunk a folyamatos újítások terén mondta el Kotányi Balázs, a TMX Mobile Solution Szerviz Kft elnöke. – Tökéletes helyszínnek érezzük a budaörsi Tesco áruházat, ahol az ügyfeleink mindennapjaiba tudjuk beemelni a Prémium szolgáltatásokat az S-Drive megoldással: amíg mi a javítást elvégezzük, a bevásárlás vagy ügyintézés kényelmesen megoldható az áruházban. Még gyorsabb, minőségi kiszolgálással várjuk ügyfeleinket.”

 

A Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletága egyedülálló, négy különböző térítésmentesen igénybe vehető szolgáltatástípuson alapuló rendszerrel valósítja meg az ügyféltámogatás minden területére kiterjedő modelljét. A Samsung honlapján található Terméktámogatás funkciónak köszönhetően az ügyfelek hasznos tippekhez juthatnak az esetleges kérdések leggyorsabb megoldásához. Itt a leggyakrabban előforduló ügyfélszolgálati témákhoz találnak megoldásokat, garanciával kapcsolatos információkat, illetve a Samsung munkatársaival is csetelhetnek. A reggel 8 és este 8 között ingyenesen hívható CallCenteren (06-80-726-7864) keresztül a felhasználók azonnal kapcsolatba léphetnek a Samsung munkatársaival, így a lehető leggyorsabban oldhatják meg az esetlegesen felmerülő problémákat. A Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletága összesen 24 Szervizpontot üzemeltet országszerte, ebből 8 a fővárosban, 16 pedig a nagyobb vidéki városokban található. Az olyan kiegészítő szolgáltatások, mint a Posta Pontok pedig a kisebb városokban élő ügyfelek dolgát könnyítik meg. Az így leadott készülékeket az ország 112 postáján és 27 postafiókjában vehetik át. A fent említett megoldások sorát egészíti ki mostantól a budaörsi S-Drive is, ahol a Samsung az autós kiszolgálás mellett, egy megszokott Szervizpontot is létrehozott, ahol a készülékek leadása mellett az ügyfeleknek lehetőségük nyílik technikai konzultációra a Samsung munkatársaival, valamint eredeti mobil kiegészítőket is vásárolhatnak.

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 06. 17.
Idén negyedszerre szerepel a Huawei a BrandZ Top 50 legjobbja között
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 03. 27.
A Huawei P30 Pro kameraképességeivel újraírja a mobilfotózás szabályait
mobiltelefon tartozékok
2019. 02. 28.
A maga nemében egyedülálló HTC 5G Hub otthon, munkahelyen és persze útközben is biztosítja az 5G gyorsaságát
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2020. 03. 31.
Az Apple elérhetővé tette az iOS 13.4.5, az iPadOS 13.4.5, a tvOS 13.4.5 és a macOS Catalina 10.15.5 első fejlesztői bétáit. A watchOS...
szifon.com
2020. 03. 30.
Az elmúlt napokban felmerült pár pletyka az idén ősszel érkező Apple Watch és iPhone kapcsán, de voltak olyan jóslatok is, amik a jövő...
szifon.com
2020. 03. 28.
Az Apple Arcade indulásakor több mint 100 játékot próbálhattunk ki az 1890 Ft-os havidíj ellenében, majd később minden héten érkezett...
szifon.com
2020. 03. 27.
Google Stadia, Nvidia GeForce NOW, Microsoft xCloud – mi a közös bennük? Mind streaming-alapú, előfizetéses játékszolgáltatások,...
szifon.com
2020. 03. 27.
Ming-Chi Kuo, a TF International Securities elemzője már évek óta szinte pontosan meg tudja mondani, hogy az Apple mire készül. Időnként...
szifon.com
2020. 03. 26.
Megszokhattuk már, hogy amint egy új készülék megjelenik, az iFixit darabokra szedi, ezzel nem csak felbecsülhetetlen információhoz...
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2020 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx