mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

Új márkaarculatot mutat be az LG

Új márkaarculatot mutat be az LG
2013. 08. 09.
„It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” — hangzik a vállalat új kommunikációs stratégiája.

 

Budapest, 2013. augusztus 6. – Az LG Electronics (LG) bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az  „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. 
Az új arculattal a vállalat célja az, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzalkapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években.
 Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.
Budapest, 2013. augusztus 6. – Az LG Electronics (LG) bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az  „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. Az új arculattal a vállalat célja az, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. 
Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzal kapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években. Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.
Kiegészítve az LG jól ismert  Life’s Good márkaarculatiideológiáját, az új kommunikációs tematika globális keretet kíván adni az LG márkaélménynek, amely a televízión, nyomtatott sajtón, illetve kültéri vagy digitális médián keresztül, világszerte egységesen jut el a potenciális ügyfelekhez.
 
Az LG augusztus elsején mutatja be az új márkastratégiáját, egy időben a New York-i Times Square-en elhelyezett elektronikus hirdetőtáblán és a www.LG.com weboldalon. Ezt követően már a megújult nemzetközi márkaarculattal találkozhatnak az ügyfelek az összes értékesítési és kommunikációs csatornán. Ide értve az internetes és nyomtatott hirdetéseket, az üzleteken belüli marketingfelületeket, valamint a termékbemutatókat, köztük is elsőként a nagy érdeklődéssel várt LG G2 okostelefon augusztus 7-i bemutatóját.
„Az új márkaarculati és kommunikációs kampányunk arra ösztönzi az embereket, hogy ne csak egy gyártót lássanak bennünk, hanem pozitív változásokat inspiráló vállalatként tekintsenek az LGre – mondta el Ki-wan Kim, az LG Electronics ügyvezető alelnöke és globális marketingigazgatója. 
–  Termékeink kivitelezése során kiemelt szerepet kapnak a fogyasztóktól érkező visszajelzések, amelyeknek köszönhetően az általunk kínált termékek és szolgáltatások kényelmesebbé és élvezetesebbé teszik a mindennapjaikat. „Mindez lehetséges”: ezt üzenjük ügyfeleinknek, tovább erősítve hírnevünket, miszerint a vállalatunk stratégiájának középpontjában az ügyfelek elégedettsége áll.”

Budapest, 2013. augusztus 6. – Az LG Electronics (LG) bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az  „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. 
Az új arculattal a vállalat célja az, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzalkapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években.
 Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.

Az LG vállalati irányelvein alapuló új kommunikációs és márkaarculati tematika célja a márkahűség megerősítése, amely egyre nagyobb szerepet kap a rendkívüli erős, globális piaci versenyben. Egyedi, felhasználóbarát termékeivel — melyek tervezése a felhasználók visszajelzései és igényei alapján történik — az LG olyan értékes szolgáltatásokat kínál, amelyek javítják és megkönnyítik a hétköznapokat.

Kiegészítve az LG jól ismert  Life’s Good márkaarculatiideológiáját, az új kommunikációs tematika globális keretet kíván adni az LG márkaélménynek, amely a televízión, nyomtatott sajtón, illetve kültéri vagy digitális médián keresztül, világszerte egységesen jut el a potenciális ügyfelekhez. Az LG augusztus elsején mutatja be az új márkastratégiáját, egy időben a New York-i Times Square-en elhelyezett elektronikus hirdetőtáblán és a www.LG.com weboldalon. Ezt követően már a megújult nemzetközi márkaarculattal találkozhatnak az ügyfelek az összes értékesítési és kommunikációs csatornán. Ide értve az internetes és nyomtatott hirdetéseket, az üzleteken belüli marketingfelületeket, valamint a termékbemutatókat, köztük is elsőként a nagy érdeklődéssel várt LG G2 okostelefon augusztus 7-i bemutatóját.


„Az új márkaarculati és kommunikációs kampányunk arra ösztönzi az embereket, hogy ne csak egy gyártót lássanak bennünk, hanem pozitív változásokat inspiráló vállalatként tekintsenek az LGre – mondta el Ki-wan Kim, az LG Electronics ügyvezető alelnöke és globális marketingigazgatója. Termékeink kivitelezése során kiemelt szerepet kapnak a fogyasztóktól érkező visszajelzések, amelyeknek köszönhetően az általunk kínált termékek és szolgáltatások kényelmesebbé és élvezetesebbé teszik a mindennapjaikat. „Mindez lehetséges”: ezt üzenjük ügyfeleinknek, tovább erősítve hírnevünket, miszerint a vállalatunk stratégiájának középpontjában az ügyfelek elégedettsége áll.”

 

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 03. 27.
A Huawei P30 Pro kameraképességeivel újraírja a mobilfotózás szabályait
mobiltelefon tartozékok
2019. 02. 28.
A maga nemében egyedülálló HTC 5G Hub otthon, munkahelyen és persze útközben is biztosítja az 5G gyorsaságát
mobiltelefon tartozékok
2019. 02. 28.
A HTC VIVE új VR és 5G eszközökkel is jelentkezik az MWC-n
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2019. 05. 25.
Most, hogy hazánkban is elérhető már az Apple Pay május 21-e óta, a legtöbb felhasználó engedélyezte azt a kényelmi funkciót is a...
szifon.com
2019. 05. 24.
Közel két héttel az iOS 12.3 megjelenése után az Apple kiadta az iOS 12.3.1-et. Az új kiadás elsősorban két, az iMessage üzenetek...
szifon.com
2019. 05. 24.
Az Apple Pay május 21-i indulása az OTP-nél rendesen felkavarta a hazai piacot, és az ügyfelek azóta csak még intenzívebben ostromolják a...
Mobilaréna
2019. 05. 24.
A sencseni vállalat alapítója részletesen kitér az elmúlt napok eseményeire, a Huawei Technologies sajtóanyagát módosítatlanul közöljük.
Mobilaréna
2019. 05. 24.
A friss márka egyszerű megoldást választott arra, hogy bemutassa legolcsóbb termékét: a kínai Weibón leplezték le a termékoldal...
Mobilaréna
2019. 05. 24.
A megapixelháború következő frontját egy felső-középkategóriás Galaxy nyithatja.
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2019 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx