mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

Új márkaarculatot mutat be az LG

Új márkaarculatot mutat be az LG
2013. 08. 09.
„It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” — hangzik a vállalat új kommunikációs stratégiája.

 

Budapest, 2013. augusztus 6. – Az LG Electronics (LG) bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az  „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. 
Az új arculattal a vállalat célja az, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzalkapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években.
 Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.
Budapest, 2013. augusztus 6. – Az LG Electronics (LG) bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az  „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. Az új arculattal a vállalat célja az, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. 
Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzal kapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években. Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.
Kiegészítve az LG jól ismert  Life’s Good márkaarculatiideológiáját, az új kommunikációs tematika globális keretet kíván adni az LG márkaélménynek, amely a televízión, nyomtatott sajtón, illetve kültéri vagy digitális médián keresztül, világszerte egységesen jut el a potenciális ügyfelekhez.
 
Az LG augusztus elsején mutatja be az új márkastratégiáját, egy időben a New York-i Times Square-en elhelyezett elektronikus hirdetőtáblán és a www.LG.com weboldalon. Ezt követően már a megújult nemzetközi márkaarculattal találkozhatnak az ügyfelek az összes értékesítési és kommunikációs csatornán. Ide értve az internetes és nyomtatott hirdetéseket, az üzleteken belüli marketingfelületeket, valamint a termékbemutatókat, köztük is elsőként a nagy érdeklődéssel várt LG G2 okostelefon augusztus 7-i bemutatóját.
„Az új márkaarculati és kommunikációs kampányunk arra ösztönzi az embereket, hogy ne csak egy gyártót lássanak bennünk, hanem pozitív változásokat inspiráló vállalatként tekintsenek az LGre – mondta el Ki-wan Kim, az LG Electronics ügyvezető alelnöke és globális marketingigazgatója. 
–  Termékeink kivitelezése során kiemelt szerepet kapnak a fogyasztóktól érkező visszajelzések, amelyeknek köszönhetően az általunk kínált termékek és szolgáltatások kényelmesebbé és élvezetesebbé teszik a mindennapjaikat. „Mindez lehetséges”: ezt üzenjük ügyfeleinknek, tovább erősítve hírnevünket, miszerint a vállalatunk stratégiájának középpontjában az ügyfelek elégedettsége áll.”

Budapest, 2013. augusztus 6. – Az LG Electronics (LG) bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az  „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. 
Az új arculattal a vállalat célja az, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzalkapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években.
 Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.

Az LG vállalati irányelvein alapuló új kommunikációs és márkaarculati tematika célja a márkahűség megerősítése, amely egyre nagyobb szerepet kap a rendkívüli erős, globális piaci versenyben. Egyedi, felhasználóbarát termékeivel — melyek tervezése a felhasználók visszajelzései és igényei alapján történik — az LG olyan értékes szolgáltatásokat kínál, amelyek javítják és megkönnyítik a hétköznapokat.

Kiegészítve az LG jól ismert  Life’s Good márkaarculatiideológiáját, az új kommunikációs tematika globális keretet kíván adni az LG márkaélménynek, amely a televízión, nyomtatott sajtón, illetve kültéri vagy digitális médián keresztül, világszerte egységesen jut el a potenciális ügyfelekhez. Az LG augusztus elsején mutatja be az új márkastratégiáját, egy időben a New York-i Times Square-en elhelyezett elektronikus hirdetőtáblán és a www.LG.com weboldalon. Ezt követően már a megújult nemzetközi márkaarculattal találkozhatnak az ügyfelek az összes értékesítési és kommunikációs csatornán. Ide értve az internetes és nyomtatott hirdetéseket, az üzleteken belüli marketingfelületeket, valamint a termékbemutatókat, köztük is elsőként a nagy érdeklődéssel várt LG G2 okostelefon augusztus 7-i bemutatóját.


„Az új márkaarculati és kommunikációs kampányunk arra ösztönzi az embereket, hogy ne csak egy gyártót lássanak bennünk, hanem pozitív változásokat inspiráló vállalatként tekintsenek az LGre – mondta el Ki-wan Kim, az LG Electronics ügyvezető alelnöke és globális marketingigazgatója. Termékeink kivitelezése során kiemelt szerepet kapnak a fogyasztóktól érkező visszajelzések, amelyeknek köszönhetően az általunk kínált termékek és szolgáltatások kényelmesebbé és élvezetesebbé teszik a mindennapjaikat. „Mindez lehetséges”: ezt üzenjük ügyfeleinknek, tovább erősítve hírnevünket, miszerint a vállalatunk stratégiájának középpontjában az ügyfelek elégedettsége áll.”

 

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 06. 17.
Idén negyedszerre szerepel a Huawei a BrandZ Top 50 legjobbja között
mobiltelefon sajtóközlemény
2019. 03. 27.
A Huawei P30 Pro kameraképességeivel újraírja a mobilfotózás szabályait
mobiltelefon tartozékok
2019. 02. 28.
A maga nemében egyedülálló HTC 5G Hub otthon, munkahelyen és persze útközben is biztosítja az 5G gyorsaságát
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2020. 02. 21.
Ming-Chi Kuo, a TF International Securities elemzője ismét nyilatkozott, ezúttal az Apple Tile-szerű, UWB technológiát használó...
Mobilaréna
2020. 02. 21.
Ami csak azért különösen érdekes, mert ARM alapokon teszi mindezt androidos programok egyidejű, natív futtatása mellett.
Mobilaréna
2020. 02. 21.
Legalábbis az alig burkolt közvéleménykutatás alapján egészen valószínű.
szifon.com
2020. 02. 21.
Az Apple még az iOS 13.0-val „rontotta el” a Mail alkalmazás alsó eszközsorán a gombok elrendezését. Emiatt jelenleg rengeteg...
Mobilaréna
2020. 02. 21.
Visszafogott színválasztékkal mutatkozott be a Galaxy S20 família, hamarosan érkezik azonban a piros különkiadás, méghozzá egy K-pop...
Mobilaréna
2020. 02. 21.
Az LG közelgő zászlóshajója méretes telepet kínálhat kevés képernyőkávával és egy régi, jó baráttal: Jackkel.
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2020 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx