mobiltelefonokat épp ennyien nézik
Felhasználóbarát mobiltelefon oldal

Új márkaarculatot mutat be az LG

Új márkaarculatot mutat be az LG
2013. 08. 09.
„It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” — hangzik a vállalat új kommunikációs stratégiája.

 

Budapest, 2013. augusztus 6. – Az LG Electronics (LG) bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az  „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. 
Az új arculattal a vállalat célja az, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzalkapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években.
 Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.
Budapest, 2013. augusztus 6. – Az LG Electronics (LG) bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az  „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. Az új arculattal a vállalat célja az, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. 
Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzal kapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években. Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.
Kiegészítve az LG jól ismert  Life’s Good márkaarculatiideológiáját, az új kommunikációs tematika globális keretet kíván adni az LG márkaélménynek, amely a televízión, nyomtatott sajtón, illetve kültéri vagy digitális médián keresztül, világszerte egységesen jut el a potenciális ügyfelekhez.
 
Az LG augusztus elsején mutatja be az új márkastratégiáját, egy időben a New York-i Times Square-en elhelyezett elektronikus hirdetőtáblán és a www.LG.com weboldalon. Ezt követően már a megújult nemzetközi márkaarculattal találkozhatnak az ügyfelek az összes értékesítési és kommunikációs csatornán. Ide értve az internetes és nyomtatott hirdetéseket, az üzleteken belüli marketingfelületeket, valamint a termékbemutatókat, köztük is elsőként a nagy érdeklődéssel várt LG G2 okostelefon augusztus 7-i bemutatóját.
„Az új márkaarculati és kommunikációs kampányunk arra ösztönzi az embereket, hogy ne csak egy gyártót lássanak bennünk, hanem pozitív változásokat inspiráló vállalatként tekintsenek az LGre – mondta el Ki-wan Kim, az LG Electronics ügyvezető alelnöke és globális marketingigazgatója. 
–  Termékeink kivitelezése során kiemelt szerepet kapnak a fogyasztóktól érkező visszajelzések, amelyeknek köszönhetően az általunk kínált termékek és szolgáltatások kényelmesebbé és élvezetesebbé teszik a mindennapjaikat. „Mindez lehetséges”: ezt üzenjük ügyfeleinknek, tovább erősítve hírnevünket, miszerint a vállalatunk stratégiájának középpontjában az ügyfelek elégedettsége áll.”

Budapest, 2013. augusztus 6. – Az LG Electronics (LG) bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az  „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. 
Az új arculattal a vállalat célja az, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzalkapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években.
 Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.

Az LG vállalati irányelvein alapuló új kommunikációs és márkaarculati tematika célja a márkahűség megerősítése, amely egyre nagyobb szerepet kap a rendkívüli erős, globális piaci versenyben. Egyedi, felhasználóbarát termékeivel — melyek tervezése a felhasználók visszajelzései és igényei alapján történik — az LG olyan értékes szolgáltatásokat kínál, amelyek javítják és megkönnyítik a hétköznapokat.

Kiegészítve az LG jól ismert  Life’s Good márkaarculatiideológiáját, az új kommunikációs tematika globális keretet kíván adni az LG márkaélménynek, amely a televízión, nyomtatott sajtón, illetve kültéri vagy digitális médián keresztül, világszerte egységesen jut el a potenciális ügyfelekhez. Az LG augusztus elsején mutatja be az új márkastratégiáját, egy időben a New York-i Times Square-en elhelyezett elektronikus hirdetőtáblán és a www.LG.com weboldalon. Ezt követően már a megújult nemzetközi márkaarculattal találkozhatnak az ügyfelek az összes értékesítési és kommunikációs csatornán. Ide értve az internetes és nyomtatott hirdetéseket, az üzleteken belüli marketingfelületeket, valamint a termékbemutatókat, köztük is elsőként a nagy érdeklődéssel várt LG G2 okostelefon augusztus 7-i bemutatóját.


„Az új márkaarculati és kommunikációs kampányunk arra ösztönzi az embereket, hogy ne csak egy gyártót lássanak bennünk, hanem pozitív változásokat inspiráló vállalatként tekintsenek az LGre – mondta el Ki-wan Kim, az LG Electronics ügyvezető alelnöke és globális marketingigazgatója. Termékeink kivitelezése során kiemelt szerepet kapnak a fogyasztóktól érkező visszajelzések, amelyeknek köszönhetően az általunk kínált termékek és szolgáltatások kényelmesebbé és élvezetesebbé teszik a mindennapjaikat. „Mindez lehetséges”: ezt üzenjük ügyfeleinknek, tovább erősítve hírnevünket, miszerint a vállalatunk stratégiájának középpontjában az ügyfelek elégedettsége áll.”

 

legutóbbi Mobiltelefon hírek
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 06.
Korlátlan mobilnet ajánlat 2017. szeptember 1-jétől a Telekomnál!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 09. 04.
Engedje magát lenyűgözni a multimédia élménnyel s a kettős közösségi fiókkal!
mobiltelefon sajtóközlemény
2017. 08. 25.
Alkoss szabadon a Samsung Galaxy Note8-cal!
További mobiltelefon hírek >>

további mobiltelefon hírek
szifon.com
2019. 01. 16.
Az idén bemutatott Apple Watch Series 4 egyik érdekessége a benne lévő fejlett giroszkóp, amely képes érzékelni, ha elesünk. Ilyenkor...
Mobilaréna
2019. 01. 16.
A kialakítás és megjelenés valószínűleg marad, de a kamerát és a lapkakészletet is cseréli a Xiaomi az erősebb modell esetében.
szifon.com
2019. 01. 16.
Karácsonykor annyira sokan kerestek hazánkban AirPods-ot, hogy még az Apple oldalán is 2-3 hetes szállítás volt látható. Rengetegen vettek...
Mobilaréna
2019. 01. 16.
És kiterjesztett ujjelnyomat-olvasó felület. Készülék még nincs hozzá, a technológiát az MWC-n prezentálják.
Mobilaréna
2019. 01. 16.
Ez sokszorosa a korábbi évek számainak, az akkumulátor-csere programot sokkal több felhasználó választotta az új eszköz helyett.
szifon.com
2019. 01. 16.
Tim Cook, az Apple vezérigazgatója egy dolgozóknak írt levelében felfedte, hogy 2018-ban 9-10 millióval több akkumulátort cseréltek az...
mobiltelefon tweetek
mobiltelefon on Facebook
GSM online TV / mobiltelefon videó
OlcsóbbatiPhoneNokiaSamsungHTC
2006-2019 © Significant Communications Zrt. Impresszum Médiaajánlat Jognyilatkozat
xx